Πρόβλημα εμφάνισης blog στον Inter Explorer

• Άγνωστο's avatar

Χρησιμοποιώ ως browser τον Firefox, αλλά δοκίμασα να δω πώς εμφανίζεται το μπλογκ μου στον Ιnternet Explorer 8 και έπαθα σοκ…
    Αρχικά είχα ένα security warning για το content, τέλος πάντων μπορεί και να είναι θέμα δικών μου ρυθμίσεων.. Είμαι αρχάρια στο μπλογγινγκ και δεν ξέρω και πολλά περί τεχνικών θεμάτων… (έκανα 2 print screen που υπάρχουν στο library μου…) Επίσης διαπίστωσα ότι :
    1. εμφανίζονται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ διαφημίσεις τη στιγμή που την ίδια μέρα στον Firefox δεν υπάρχουν (άλλωστε διάβασα για το θέμα ότι η χρήση διαφημίσεων είναι σποραδική και όχι καθημερινή).
    2. Στο πεδίο των likes & gravatars γίνεται ένα χάλι με ένα λευκό τετράγωνο να καλύπτει την περιοχή.
    3. Η οθόνη έχει KAI οριζόντιο scroll
    4. Το theme Duotone που χρησιμοποιώ δίνει την δυνατότητα πατώντας αριστερά ή δεξιά πάνω στην φωτογραφία να πας πίσω ή μπρος στα posts. Αυτό ΔΕΝ λειτουργεί στον ΙΕ.
    Το μπλογκ μου είναι: http://pellymade.wordpress.com
    Please help!
    Ευχαριστώ

Το Ιστολόγιο που χρειάζομαι βοήθεια είναι: (ορατό μόνο σε συνδεδεμένους Χρήστες)

• Άγνωστο's avatar

Οι παλαιότερες εκδοχές του IE ήταν αρκετά κακές, και πολλοί σχεδιαστές δεν τις λαμβάνουν υπόψη. Αλλά με τον IE8 δεν θα έπρεπε να υπάρχουν τόσο έντονα προβλήματα (δεν έχω προσωπική εικόνα, καθότι χρήστης Mac). Κοίταξε αν είναι ενεργοποιημένο το compatibility mode, και αν ναι απενεργοποίησέ το, γιατί δίνει συμπεριφορά παλαιοτέρων εκδοχών.

Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να είναι θέμα browser: οι χρήστες wordpress.com τις βλέπουν μόνον αν δεν είναι logged-in.

• Άγνωστο's avatar

Ευχαριστώ για την απάντηση… νόμιζα ότι είμαι «αόρατη»… Από χτες έστειλα και στο αγγλικό φόρουμ 2 ποστ για το θέμα και ουδείς μου απάντησε…
    Παρ’όλα αυτά τα προβλήματα αυξήθηκαν.
    Είμαι άσχετη με αυτά τα θέματα οπότε μπορείς να μου πεις πού είναι το compatibility mode? Βρήκα το compatibility view settings, αν αυτό εννοείς, οπότε ξετσεκάρω τι?