Onko tälläinen mahdollista?

• Tuntematon's avatar

Hei, Minulla olisi visio. Pohdin, onko se mahdollista toteuttaa wordpressillä ja jos on niin miten? Tämä kuvaus on todennäköisesti aika suurpiirteinen, joten kysykää, jos tahdotte täsmennystä. :)

Elikäs:

Perusrakenteeltaan sivusto koostuu kahdesta osiosta: Portfoliosta ja blogista. Etusivulle tultaessa vierailijalta kysytään, kumpaan osioon hän haluaa mennä.

Portfoliosivulla on paljon customoitua sisältöä, siis siellä esimerkiksi valikkona toimii esimerkiksi kuvista muodostuva valintakiekko. Kiekon lisäksi ruudulla näkyy aina yksi työ ja sen esittelytekstit. Lähinnä tuon portfoliopuolen puolella mietityttää se, ettei sen pohja-asettelu sovi mihinkään wordpressiin valmiiseen teemaan.

Blogisivu taas olisi enemmän perinteisen nettisivun kaltainen bannereineen ja vaakavalikkoineen.

Onko tämän tyyppistä siis mahdollista tehdä ja miten? Olen tällä hetkelle ilmainen käyttäjä, mutta jos customointimahdollisuus riittää, oon valmis vaihtamaan pakettia. En ole kummoinen koodari, joten olisi hyvä jos selviäis mahdollisimman vähällä html:llä ja css:llä. Voin kyllä yrittää sitäkin, jos on pakko :D Edellä mainittua sivua ei ole vielä wordpressissä. Kysykää tosiaan, jos on kysyttävää ja kiitos avusta jo etukäteen. :)

Blogini: (visible only to logged in users).

• The topic ‘Onko tälläinen mahdollista?’ is closed to new replies.