Seuraa – laatikko

• Tuntematon's avatar

Hei!
    Tuo ”seuraa” -boxi tuossa oikeassa alakulmassa. Onko niin etten voi nähdä, jos joku mahdollisesti seuraa tätä blogia? Onko myös niin (olettaen että joku seuraa), että seuraajalle välittyy signaali aina kun blogissa on ”omaa elämää?”

Blogini: (visible only to logged in users).

• Tuntematon's avatar

Niin siis blogin/kommenttien seuraajat (eli ne, jotka ovat tilanneet uudet merkinnät tai kommentit sähköpostiinsa) näet blogin tilastot -sivulta kohdasta ”followers”.

• Tuntematon's avatar

Kiitos vastauksesta!
    Tuo tosin oli ennestään tuttua. Mutta tarkoitan sitä, joka näkyy ilmeisesti kaikille ja myös minulle, jos olen uloskirjautuneena blogillani. Siis tällöin oikeassa alakulmassa. Sen verran olen sivusta tiedustellut, että oman arveluni mukaan eivät välttämättä näy. Mahdollistaisi anonyymin seurailun.

• Tuntematon's avatar

No siihenhän täytyy (jos ei ole wp.comissa kirjautuneena) antaa mailiosoite, jonne tiedot uusista merkinnöistä lähetetään (ja ne osoitteet sitten tosiaan näkyy tuolla tilastoissa sinulle).

• Tuntematon's avatar

”Note that this page will only show active followers. People who have not confirmed or who have blocked following will not appear.”

Ylläoleva on kopioitu seuraajan tietojen alapuolelta. En jaksa sanakirja kourassa surffata, joten kysyn: pitääkö tuo sisällään ajatuksen siitä(kin), että joku/jotkut voivat jollakin ”vahvistamattomalla” tavalla seurata, ilman että se näkyy minulle? Ei tämä mikään elämän ja kuoleman kysymys loppujen lopuksi ole. Olenpahan vain utelias tietämään mitä nämä sovellukset tekevät/tai jättävät tekemättä sen lisäksi, mitä luulen tai toivon niiden tekevän. Oikeastaan tämä on jatkoa tekemälleni Tilastoitsepetos-kyselyyn, joka edelleen on enemmän tai vähemmän avoin kysymys.

• Tuntematon's avatar

…jatkoa vielä vähän edelliseen.

Testasin äsken selaamalla ensin sisäänkirjautuneena omia postauksiani taaksepäin. Olen tarkoituksella lisännyt Suosituimmat artikkelit & sivut -osion, johon ei tullut lisäyksiä, eikä myöskään käyntimääriin. Sitten tein samaa uloskirjautuneena, jolloinka suosituimmat-luettelo kasvoi, ja näyttöjen määrä oli kasvanut huomattavasti paljon enemmän, kuin selausten määrä. Josta omassa pienessä mielessäni päättelen jälkien johtavan ”sylttytehtaale.” Että tämä vain tiedoksi, enköhän minä tämän kanssa pysty elämään. ;)

• The topic ‘Seuraa – laatikko’ is closed to new replies.