Tallennustila käytetty

• Tuntematon's avatar

Osaisiko kukaan auttaa mediakirjastoon liittyvän tallennustilan kanssa? Olen testausmielessä lataillut sivulleni kuvia, ja poistettuani väliaikaiset testikuvat sain tällaisen herjan:

Looks like you have used up your 13,0 GB upload limit. In order to be able to upload files, you will need to delete existing files or consider purchasing a WordPress.com Business plan.

With the upgrade, you’ll also be able to upload mp3, m4a, wav, and ogg audio files (great for podcasting).

Testikuvien poiston jälkeen mediakirjastossa on kuitenkin vain yksi kuva, eli tallennustilaa olisi päinvastoin pitänyt testikuvien poiston yhteydessä minun mielestäni vapautua. Testimielessä käytettyjen kuvien poiston tein massatoiminnolla usean kuvan samalla kertaa valiten. Ainoa jäljelle jäänyt kuva on WordPressin mediakirjastosta käsin katsottuna 143 kilotavua kooltaan. Mitä tallennustilalleni on tapahtunut ja mistä saisin tukea ongelman ratkaisemiseksi?

• Tuntematon's avatar

Et määrittänyt blogin osoitetta tai tukipyynnön syytä, kun loit tämän aiheen.

Tämä tukifoorumi on tarkoitettu vain WordPress.comin isännöimille blogeille. Jos kysymyksesi koskee itse isännöityä WordPress-blogia, niin silloin voit löytää apua englanninkielisiltä WordPress.orgin foorumeilta ja suomenkielisiltä WordPress.orgin foorumeilta .

Mikäli et ymmärrä eroa WordPress.comin ja WordPress.orgin välillä, saattaa tämä opas olla hyödyllinen.

Jos unohdit viestissäsi liittää linkin blogiisi, voi vastata ja antaa sen alapuolella. Se helpottaa ihmisiä vastaamaan kysymykseesi.

Tämä on automaattisesti lähetetty viesti.

• The topic ‘Tallennustila käytetty’ is closed to new replies.