Validatoriksi?

• Tuntematon's avatar

Pystytkö ”apuasi” antamaan mulle oikeudet hyväksyä käännöksiä vai täytyykö niitä pyytää tuolta englanninkieliseltä foorumilta?
    Sais vähän nopeammin korjattua noita vääriä käännöksiä ja lisättyä uusia…

• Tuntematon's avatar

Tuolla on meinaan taas jotain ihan käsittämättömiä käännöksiä… ”atrivuutteja” (?!) jne.

• Tuntematon's avatar

Täytyisi varmaan laittaa hymiöitä perään, kun muuten viesti heti tulkitaan ärtyneeksi… :) Pahoittelut, jos nyt kuulostin jotenkin ylimieliseltä. Ehkäpä toi ”käsittämättömiä” nyt oli liioiteltu adjektiivi, mutta tuo esimerkkini ei vaan oikein enää mennyt pienten kirjoitusvirheidenkään piikkiin…

Mutta siis mun mielestä on hienoa, että jaksat hoitaa näitä juttuja vapaaehtoisesti! (Ne, mistä nyt oon huomauttanut, ei oo ollut mitenkään henkilökohtaisesti suhun kohdistettuja tms. Ja tosiaan, kyse on ollut yleensä kirjoitusvirheistä – ei käännösvirheistä; tuli sanottua tuossa aiemmin väärin.)

• Tuntematon's avatar

Niin ja piti sanoa vielä, että en todellakaan ole mikään huippu englannissa, mutta suomenkielisissä teksteissä pienetkin virheet paistaa heti silmiin… Siksi tulee helposti huomautettua virheistä, mutta en sano niistä mitenkään pahalla vaan hyvällä!

• Tuntematon's avatar

Nooh, katsotaan nyt, laittaako ne oikeudet vai ei, mutta voinpa silti erilaisiin keskusteluihin osallistua.

• Tuntematon's avatar

Kiitokset.

Onkohan juuri tällä hetkellä jokin yleisesti vialla, koska en pääse lainkaan kirjautumaan sisään tuonne GlotPressiin? (Ei anna edes mitään virheilmoitusta tms., vaan ei vain kirjaudu sisään.) No, täytyy katsella myöhemmin.

• The topic ‘Validatoriksi?’ is closed to new replies.