2 facturations??
-
Je viens de trouver dans ma boîte indésirables que je ne vérifie pas régulièrement l’envoi suivant dont je vous recopie la partie utile
WordPress.com Premium fordaniellechevaliergalerie.wordpress.com will be renewed automatically
WordPress.com Premium on your site “Danielle Chevalier” will automatically renew in 29 days.
This upgrade includes all the WordPress.com upgrades as well as a free domain, with 40% savings.
You will be charged $99.00 for this renewal in 29 days, on August 7, 2014.
You don’t have to do anything — this is just a reminder. You may receive another email regarding the renewal status of your upgrade. This confirms that this upgrade is set to auto-renew.
Or ce matin j’ai reçu mon suivi de services puis ma facture et, par retour, j’ai réglé par retrait automatique carte Visa .
Je vous prie donc de bien vouloir ne pas retirer cette dernière somme versée puisque un retrait a déjà été fait par vos soins… durant mon absence de chez moi.
Ou alors je vous prie de me dire ce que je dois faire.
Je vous remercie pour votre réponse.Danielle Chevalier
The blog I need help with is: (visible only to logged in users)
-
Your WordPress.com Premium Plan was successfully renewed and is valid through 2015-09-07.
If you’d like this Upgrade removed and refunded, please let me know, and I will process your request, ASAP.
- The topic ‘2 facturations??’ is closed to new replies.