Bug avec la médiatique à cause de fichiers trop lourds

• Unknown's avatar

J’ai ajouté trois photos qui étaient trop lourdes à la médiathèque. Comme la médiathèque n’arrive pas à les charger ça fait planter le navigateur à chaque fois que j’ouvre la page, je ne peux plus ni ajouter de média, ni supprimer ceux qui font bugger la page. J’aimerais trouver un moyen de les supprimer pour pouvoir utiliser la médiathèque de nouveau. Merci pour votre aide !<font _mstmutation=”1″ _mstvisible=”3″></font>

J’ai ajouté trois photos qui étaient trop lourdes à la médiathèque. Comme la médiathèque n’arrive pas à les charger ça fait planter le navigateur à chaque fois que j’ouvre la page, je ne peux plus ni ajouter de média, ni supprimer ceux qui font bugger la page. J’aimerais trouver un moyen de les supprimer pour pouvoir utiliser la médiathèque de nouveau. Merci pour votre aide !<font _mstmutation=”1″></font>

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Hello –

I’m only able to write in English. Looking at that site, I can see that you still have the full allotment of the media storage for a free site. You have 1mb of storage space.

Try these troubleshooting steps to fix the browser issues:

WP
    How to Solve Common Browser Issues » Advanced Browser Troubleshooting
    6 min read
    After you’ve tried preliminary browser troubleshooting steps, this support page will help you provide us with more information to troubleshoot why your WordPress.com site may not be loading in your browser. Table of Contents TraceroutesTraceroutes in WindowsTraceroutes in Mac OS XTraceroutes in LinuxHTTP HeadersHTTP Headers in Mozilla FirefoxHTTP Headers in Google ChromeHTTP Headers in Safar

It sounds like you will want to upgrade to hosting plan with more storage space based on this conversation. We have additional space included on the plans here: https://wordpress.com/pricing/

• The topic ‘Bug avec la médiatique à cause de fichiers trop lourds’ is closed to new replies.