Can i help me, please?
-
——-ENGLISH (USED GOOGLE TRADUCTOR)—-
Hello, wordpress staff
I would like to close a blog that I have, but I can not access the user because he did not know there was still this blog, ie I did not remember their existence, because I do not remember his existence could not close the blog, and I closed several email accounts to be more bureaucratic and keep one.
The user is “menbass”
And the URL is: https: / / menbass.wordpress.com /
If the user can not be erased, never mind, I’d remove that blog because it has information vital to my existence and whereabouts, and I would not be anyone else’s plate, that blog I did at age 14, when I have the methodical I have now. That is, I did, I wrote without thinking the consequences could be the blog with that information.
If you can answer as soon as possible, be grateful.
Please, if you need any personal information you as an individual endorses as DNI, the email I had before and was registered as a user, please do not hesitate to apply.
—–ESPAÑOL————————————————-
Hola, personal de wordpress
Me gustaría cerrar un blog que tengo, pero no puedo acceder al usuario debido a que no sabía que aún existía este blog, es decir, no me acordaba de su existencia, ya que no me acordaba de su existencia no pude cerrar el blog, ya que cerré varias cuentas de correo electrónico para ser más burocrático y quedarme con una.
El usuario es: “menbass”
Y la URL es: https://menbass.wordpress.com/
Si el usuario no puede ser borrado, no importa, me gustaría eliminar ese blog, ya que tiene información vital de mi existencia y paradero, y no me gustaría ser plato de ninguna otra persona, ese blog lo hice con 14 años, cuando no tengo la metódica que tengo ahora. Es decir, lo hice, redacté sin pensar las consecuencias que podría acarrear dicho blog con dicha información.
Si pueden contestarme lo antes posible se lo agradeceré.
Por favor, si necesita cualquier dato personal que le avale como persona física como D.N.I, el correo electrónico que tenía antes y estaba registrado con ese usuario, por favor no duden en solicitarlo.
Atentamente
tty3 -
—ENGLISH—
Any direction for contact with an administrator of wordpress for this case..
-ESPAÑOL-
Cualquier dirección para contactar con un administrador de wordpress para este caso -
- The topic ‘Can i help me, please?’ is closed to new replies.