Código Frame

• Unknown's avatar

Olá, quero criar um blog e integra-lo ao meu site (plataforma Nuvem sHop). Para que isso aconteça precisamos que o blog nos forneça um código frame, que possa ser adicionado em meu site. Como encontro a informação em meu blog do wordpress?

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

Hello, I want to create a blog and integrate it to my site (Nuvem shop platform). For this to happen I need the blog to give me a frame code, which I can add on my site. How do I find this information on my wordpress blog?

P.S.: I translated her doubt and typed modlook on the tag area because I don’t know what kind of directions this user needs. I also pointed her to the Portuguese forums in my message below :)

Oi @nataliaefe!

Esse aqui é o forum para os usuários do wordpress.com em inglês. Recomendo que você reposte sua dúvida nos foruns em português, o link é esse -> https://br.forums.wordpress.com/

Assim os membros do staff poderão te dar uma resposta mais precisa e em português :) de qualquer maneira, traduzi sua dúvida pro inglês aqui no meu post e digitei ‘modlook’ na área de tags pra que um moderador ou alguém do staff possa te responder melhor desde já.

• Unknown's avatar

(I’m sorry I misused the quote box, it was supposed to quote just the English part of my post)

• Hi there,

iframes are not supported on WordPress.com for security reasons, so if you put the iframe on your post/page, only an hyperlink will be displayed.

To find out what code is and is not allowed, please visit our support page:

Add Code to Your Site

Hope this helps!

• Unknown's avatar

Hi, just to make should i got it right.
    I need the wordpress to give me the iframe code so i could copy it to my website. Not possible?

• Correct. iframe can be used on self-hosted WordPress.org sites, but are not allowed on WordPress.com for security reasons.

For the difference between WordPress.com and WordPress.org, please visit our support page:

WordPress.com vs. WordPress.org

Thanks!

• The topic ‘Código Frame’ is closed to new replies.