Comment récupérer mon ancienne adresse de blog?

• Unknown's avatar

Bonjour,

Je me permets de vous contacter car j’ai un petit soucis avec Word Press.
    J’ai un blog sur Overblog que j’aimerais importer chez vous et définitivement changer de plateforme, mais je ne peux pas exporter tous les contenu.
    J’ai donc crée un compte Word Press, et j’ai d’abord commencé par créer: lespapillesdejuliette.wordpress.com. Après réfléxion j’ai changé pour frenchcoquillette et maintenant que je veux revenir à l’autre (définitivement) on me dit que le nom de domaine est pris. Par moi!
    Comment puis-je faire pour récupérer l’ancien svp?

Merci beaucoup et très belle journée,
    Juliette

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

Hi!

First, just a note, we primarily provide support in English. I’ve used Google Translate to understand your request. Please let me know if I misunderstood in any way!

It looks like you did have two sites on your account:

papillesdejuliette.wordpress.com (active)

lespapillesdejuliette.wordpress.com (deleted)

I’m afraid once a site address is deleted, it isn’t able to be recovered. So, you will not be able to use lespapillesdejuliette.wordpress.com again moving forward.

It also looks like you had originally setup the username frenchcoquillette. When you setup the username frenchcoquillette, we reserve the corresponding site address (frenchcoquillette.wordpress.com). When you switched your username to juliettelal, the previous username (frenchcoquillette) and site (frenchcoquillette.wordpress.com) were effectively deleted as well. I’m afraid it won’t be possible to use either of those!

• The topic ‘Comment récupérer mon ancienne adresse de blog?’ is closed to new replies.