Domeinnaam
-
Beste wordpress,
Ik heb aantal weken de gratis versie van wordpress.com. Sins een week heb ik de proef versie van wordpress.com genomen hierbij kon ik mijn domein naam ook aanvragen tijdelijk, mijn domein naam was toen kbarchitect.nl. Sins gister heb ik mijn proef premium opgezegd en hierbij ook mijn domeinnaam, ik heb hier ook een e-mail over gehad dat mijn proef premium en mijn domeinnaam beide zijn geannuleerd. Ik had het opgezegd, omdat ik er achter kwam dat je op wordpress.org meer mogelijkheden hebt. Daarom wilde ik op Hostnet.nl mijn oude domein naam “kbarchitect.nl” registeren en een wordpress.org account aanvragen. Maar deze stond nog bezet op mijn naam, ik kon mijn domein naam verhuizen naar Hostnet.nl maar heb hier een autorisatiecode nodig. Deze code heb ik niet ontvangen. Mijn vraag is hoe ik toegang kan krijgen tot mijn domein naam of deze geannuleerd kan worden en weer vrij komt of dat ik een autorisatiecode kan krijgen zodat ik hem op Hostnet.nl kan registreren?
-
Hi there!
We currently only offer support in English. If you need help in Dutch, we have a specific forum for that language here:
http://nl.forums.wordpress.com
I’ve sent you a payment request for the domain, and I’ll contact our registrar about getting this domain restored to our account as soon as the payment goes through.
Once the domain is restored to your account, there is a 60 day transfer lock which is imposed by the registrar and can not be waived. After that 60 day period, you can transfer the domain to your new host.
During those 60 days, you can point your domain to your new host by changing the name servers or setting an A record.
- The topic ‘Domeinnaam’ is closed to new replies.