[Envoyé au forum En] Dropdown list with a page
-
Hello,
I would like to put one or more drop-down lists in one page,this would make it easier for the user to find a specific item.
Can i display in the list the labels I defined previously ?Then it is possible to have a list of checkbox (same with labels or categories) allowing a multiple selection and therefore much more precise ?
Once the choice is made the corresponding posts would be displayed.
I can not install a plugin because I only have the premium version.
Thank you for your help
Bonjour,
Je souhaiterai mettre une ou plusieurs listes déroulantes dans une page, cela permettrait à l’utilisateur de trouver plus facilement un article précis.
L’idéal pour moi serait d’afficher dans la liste des étiquettes que j’ai définis précédemment.Par la même occasion serait il possible d’avoir une liste de case à cocher (idem avec des étiquettes ou catégories) permettant une sélection multiples et donc bien plus précises !
Une fois le choix fait les articles correspondants s’afficheraient.
Je ne peux pas installer de plugin car je n’ai que la version premium.
Je peux réaliser à peu près la même fonction en faisant des menus déroulant mais je trouve cette solution lourde à affcher car pas d’étiquettes et cela ne permet pas de sélection multiple.
Merci de votre aide.
The blog I need help with is: (visible only to logged in users)
-
Hi there,
I would like to put one or more drop-down lists in one page,this would make it easier for the user to find a specific item.
Can i display in the list the labels I defined previously ?If you mean categories, you can indeed make a category list and put it in your widgets. Here’s how:
https://en.support.wordpress.com/widgets/categories-widget/If that isn’t what you mean, could you link me to one of the labels you’re referring to? We’ll take a look.
- The topic ‘[Envoyé au forum En] Dropdown list with a page’ is closed to new replies.