Erreur Fatale

• Unknown's avatar

Bonjour,

J’ai ce message.
    Fatal error: Uncaught Error: Call to private method FusionBuilder::allowed_post_types() from context ‘Avada_Init’ in /htdocs/wordpress/wp-content/themes/Avada/includes/class-avada-init.php:198 Stack trace: #0 /htdocs/wordpress/wp-includes/class-wp-hook.php(286): Avada_Init->init_fb_demos_importer(”) #1 /htdocs/wordpress/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #2 /htdocs/wordpress/wp-includes/plugin.php(465): WP_Hook->do_action(Array) #3 /htdocs/wordpress/wp-settings.php(509): do_action(‘after_setup_the…’) #4 /htdocs/wordpress/wp-config.php(91): require_once(‘/htdocs/wordpre…’) #5 /htdocs/wordpress/wp-load.php(37): require_once(‘/htdocs/wordpre…’) #6 /htdocs/wordpress/wp-admin/admin.php(34): require_once(‘/htdocs/wordpre…’) #7 /htdocs/wordpress/wp-admin/post.php(12): require_once(‘/htdocs/wordpre…’) #8 {main} thrown in /htdocs/wordpress/wp-content/themes/Avada/includes/class-avada-init.php on line 198
    Le site rencontre des difficultés techniques. Veuillez relever la boîte de messagerie du compte administrateur du site pour obtenir des instructions.

je suis novice en la matière, mais très fier de mon site que j’ai réalisé seul.

Pouvez vous m’aider à résoudre ce problème que je ‘arrive plus à atteindre mes page pour les modifier

Merci d’avance
    E. B.

• Unknown's avatar

Hi @ebwp972,

Your site is using the self-hosted version of WordPress, and you need to seek help at the WordPress.org forums:

https://wordpress.org/support/forums/

These forums are for WordPress.com hosted sites only :)

WordPress.com vs. WordPress.org

Thanks !!!

• arvindsinghu – Thanks for helping us out here! You’ll see I have added an org tag to the thread. Go ahead and add that for future questions that come through for WordPress.org sites.

• The topic ‘Erreur Fatale’ is closed to new replies.