Flytta nuvarande domän till WordPress?

• Unknown's avatar

Har haft en perfekt fungerande hemsida med utmärkt sökresultat på Google tills igår då min nuvarande leverantör (VistaPrint) tyvärr råkade ut för major crasch.
    Vi har kopplat e-tidsbokning m.m. till hemsidan och nu det går knappt läsa vad som står på hemsidan pga allting är där huller som buller med text inuti bilderna, kryptiska kodningar bland text m.m.
    VistaPrint uppskattar det kan ta några dagar innan de vet hur de kan åtgärda haveriet.
    Patienterna,Sjukvårdsupplysningen m.m. ringer och är förtvivlade när de inte kommer i kontakt med vår tidsbokning elektroniskt, telefonister är nerringda in i absurdum = vi måste få mera pålitlig leverantör för hemsidan.

Min fråga är om det är bättre skapa helt ny hemsida på WordPress med ny domän eller flytta min nuvarande domän till WordPress?
    Går det flytta innehållet och funktioner från nuvarande hemsida till WordPress hemsida?

• Hello –

I can help in English. What is the site URL?

• 881/5000
    Have had a perfect working website with excellent search results on Google until yesterday when my current provider (VistaPrint) unfortunately occurred to major crashes. We have connected e-booking, etc. to the website and now it’s barely possible to read what’s on the website because of everything there are holes like noise with text inside the pictures, cryptic encodings among text, etc. VistaPrint estimates it may take a few days before they know how to correct the accident. Patients, Health Care Information, etc. call and are desperate when they do not get in touch with our timekeeping electronically, telephones are immersed into absurdum = we need to get more reliable supplier for the website. My question is if it is better to create brand new website on WordPress with new domain or move my current domain to WordPress? Can it move content and features from current website to WordPress website?

• The topic ‘Flytta nuvarande domän till WordPress?’ is closed to new replies.