Gamal blogg
-
2011 startade jag en blogg som jag sedan lätt vara genom åren. 2018 registrerade jag en ny på en annan adress. Blev nostalgisk här om dagen och ville logga in på min gamla från 2011 men har glömt mail adressen jag registrerade den på. Därimot kan jag komma ihåg och komma in på den jag fixade 2018. När jag loggar in på den gamla bloggen står det att jag är inloggad men jag kan inte redigera något eller få fram någon information alls så min slutsats är att jag bara ser ut som inloggad på den gamla bloggen men jag är inne på den nya. Nu till min fråga kan jag ta reda på vilken email jag registrerade min första blogg på ? Verkar inte kunna gå att kontakta WordPress osv men borde väl kunna gå att få veta vilken hotmail jag använde ?
-
Hey there,
Thanks for reaching out. I’m going to run your responses through Google Translate and respond in English if that’s ok? But feel free to communicate in your own language if you feel more comfortable.
What is the URL of the site you’re looking to retrieve?
-
-
-
Hi there!
Thank you for sharing the link. It appears the site is on a different WordPress.com account. Due to security reasons, we can’t really share details such as the email address used on the account. We’ll need you to follow our account recovery process, which is outlined here:
Du kan, vid något tillfälle, hamna i en situation där du inte kommer åt ditt konto. Vi vill säkerställa att du vidtar nödvändiga åtgärder för att undvika att bli utelåst och att du ställer in ditt WordPress.com-konto så att det kan återställas. In this guideProcess för återställning av lösenordSMS-återställning med tvåstegsautentiseringFormulär för kontoåterställningE-postadresPlease send an email to passwordhelp@wordpress.com including the details you shared above, and our dedicated account recovery team will get back to you to help you with this.
Thanks!
- The topic ‘Gamal blogg’ is closed to new replies.