Help ! I have forgot my site !

• Unknown's avatar

Sorry for the poor english. My problem is : The name of my site was ‘chaminando’ like the name of my profile. I have delete the site in a few minutes for re-start my site at the begining… But I can’t have the same name of site ! I don’t understed, please help me to return at ‘chaminando”s name ! Just tell me if I have to wait a little for take this name again or if the name of my site is lost for ever… Thank you
    En français : J’ai voulu recommencer mon site du début donc je l’ai supprimé il y a quelques minutes, c’était ‘chaminando’ comme mon nom de profil, mais je ne peux pas retrouver le même nom de site ! Est-ce que vous pouvez m’aider à retrouver mon ancien nom de site svp ? Pouvez-vous me dire si je dois attendre un peu pour le retrouver ou si ce nom est perdu pour toujours ? Merci

• Unknown's avatar

When you delete a site, you can’t reuse the name. As you were going through the delete process, warnings mention this, as does this Delete Site support article:
    https://en.support.wordpress.com/delete-site/

Deleting a site permanently removes it and you’ll never be able to re-use its WordPress.com address

You will have to use a different name.

Good luck with your new site!
    Jason

• Unknown's avatar

:(…thank you for the answer Jason !

• Unknown's avatar

Sorry, I dont want to disturb, but I try one last time my chance to re-use this adress… I have no understand this sentence about the adress when I have delete my blog, I know its my responsability and my fault. But if I contact a people who moderate wordpress (I dont know how wordpress works) its possible tout do an exception and recuperate the adress “chaminando” ? I have use this name of blog for adress of contact mail and youtube, give this adress at all my contact, etc. If I can use it again, its a big gift of time and energy for me. I know if all people ask that, its complicated for wordpress, but for feel good, I have to try before give up ! Thank you in advance
    En français : désolée je ne veux pas me montrer insistante et déranger mais je n’avais pas compris la phrase indiquant que je ne pourrais plus jamais user de mon adresse en supprimant celle-ci. Je sais que c’est ma faute et ma responsabilité mais je me dois de tenter ma chance une dernière fois ! Est ce que si je contacte un modérateur de wordpress (je ne sais pas comment fonctionne wordpress) il y a une possibilité de faire une exception et de récupérer mon adresse “chaminando” ? J’ai déjà utilisé cette adresse pour les contacts par mail et youtube, transmis cette adresse à tous mes contacts, etc. Ce serait un réel gain de temps et d’énergie pour moi que de récupérer cette adresse ! Je sais bien que si tout le monde demandais ça ce sera compliqué pour wordpress mais je me sentirais mal d’abandonner sans avoir essayé une dernière fois ! Merci d’avance

• Hi there,

I emailed you in regards to your account. Please let me know if you did not receive the e-mail.

Thanks!

• The topic ‘Help ! I have forgot my site !’ is closed to new replies.