I have no money to pay the domínio.Posso be inserted into the resource wordads?

• Unknown's avatar

Hello gentlemen. I am a journalist and I am unemployed, broke and named negated the market, after spending what was not in order to try to save my wife cancer victim, which I could not. And through wordpress, I created the blog “CORNER NEWS” where objectified’m trying to make some money through advertising, thinking … who knows … this would be the way back to life.
    But now is that science had exactly the advertising ban on unregistered domain blog because I read very superficially the term of commitment, when I decided to be part of worpdress with the creation of the blog.
    So even want the gimmick of WordAds, which according to you is a good resource for advertising monetization, which sugestiono my entry in this appeal and that the share of payment as to the field, is debited automatically for you, so I begin receiving by the ads, because as I said, I’m unemployed and have no money.
    However, the ads inserted in the blog “esquinadanoticia.wordpress.com” actually, I’m keeping more for aesthetics, because as you show, I get nothing.
    But I ask my approval in resource wordads debitem and the amount payable for the domain, so start getting the anúncios.Façam it for me, I ask you, please.

Regards, Sérgio Luiz de Mello Dias (Cimberley Caspian-alias)

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar
  • Unknown's avatar

Olá senhores. Sou jornalista e estou desempregado, sem dinheiro,falido e negativado no mercado, devido gastar o que não podia a fim de tentar salvar minha falecida esposa vítima de câncer, o qual não consegui. E através do wordpress, criei o blog “ESQUINA DA NOTÍCIA” onde me objetivo tentar ganhar algum dinheiro através da publicidade, pensando … quem sabe … fazer o caminho de volta à vida.
    Mas, agora, é que tomei ciência exata da proibição de publicidade no blog de ​​domínio não registrado porque eu li muito superficialmente o termo de compromisso, quando eu decidi fazer parte do worpdress com a criação do blog.
    Sendo assim, quero muito se aprovado e inserido no recurso publicitário do WordAds, que de acordo com vossas senhorias, é um bom recurso de monetização publicitária, que sugestiono minha entrada neste recurso e que a parcela de pagamento ao domínio, seja debitada automaticamente, assim que eu começar a receber pelos anúncios, porque como eu disse, estou desempregado e não tenho dinheiro.
    Entretanto, os anúncios inseridos no blog “esquinadanoticia.wordpress.com” na verdade,os mantenho mais por estética, pois como é comprovado por vós, nada recebo.
    Mas venho pedir sim, minha aprovação no recurso wordads e que aceitem a minha sugestão e vós mesmos debitarem o valor do domínio do primeiro pagamento que receber dos anúncios.Façam isso por mim,vos peço, por favor!

Atenciosamente, Sérgio Luiz de Mello Dias (Cimberley Cáspio-
    pseudônimo)

http://www.esquinadanoticia.wordpress.com

• The topic ‘I have no money to pay the domínio.Posso be inserted into the resource wordads?’ is closed to new replies.