impossible de payer la souscription annuelle de mon site

• Unknown's avatar

Bonjour,
    J’ai bien créé mon site en mode gratuit. Je veux maintenant ajouter une extension.
    Je ne parviens pas à payer par carte visa pour ma souscription annuelle. le retour est :
    La transaction a été refusée. Veuillez contacter l’émetteur de votre carte car il a peut-être bloqué la transaction dans le cadre de la lutte contre la fraude. Vous pouvez également essayer une autre carte.
    j’ai essayé plusieurs cartes, même réponse.
    pouvez-vous m’éclairer ?

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

Please post to the support forum for your language at Français (French): http://fr.forums.wordpress.com

• Unknown's avatar

hi timethief,

i do have the same issue than cazaloup. I have an error message once proceeding with payment (go premium step). message says that transaction is rejected. please contact the credit card issuer….I have no issues with my credit card and i tried with 2 different credit card account. same trouble.

thank you for your feedback.

• Unknown's avatar

Hi, I found a solution with my bank account which gave me the possibility to got a temporary mastercard account number used for only one paiement.. This is a secure way to pay without providing any real visa/mastercard number ! Another way may be be to pay with paypal account.
    hope this will help. good luck.

• The topic ‘impossible de payer la souscription annuelle de mon site’ is closed to new replies.