Meine eingeladenen Benutzer für den privaten Blog können keinen Account erstelle

• Unknown's avatar

Manche der von mir eingeladenen Leser können keinen Account erstellen. Mein Schwiegervater etwa bekommt nach der Registrierung anstatt der Bestätigungsemail im Browserfenster die apokryphe Meldung, WordPress sei “currently unable to register new domains” oder dergleichen.
    Was hat es damit auf sich und wo liegen sonst noch potenzielle Fehlerquellen, sich für einen privaten WordPress-Blog zu registrieren? (Auch andere willige Leser, allesamt keine ausgesprochenen Analphabeten, schaffen es nicht, sich zu registrieren.)

Mit herzlichem Dank

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

Hi there!

Please note, our policy is to provide support primarily in English. Since your original ticket was written in another language, I have used Google Translate to translate it to English.

If I understand your inquiry, you’re currently having trouble with readers being able to create an account and view your private blog. Is that correct?

You should be able to invite viewers following the steps here:

http://en.support.wordpress.com/adding-users/#invite-people-to-view-your-private-blog

If they’re still having trouble with the sign-up process, could you paste the error message here so I can take a look?

• The topic ‘Meine eingeladenen Benutzer für den privaten Blog können keinen Account erstelle’ is closed to new replies.