min første side

• Unknown's avatar

Hei, trenger hjelp support til min blogg. Kan se ut som jeg har mistet min første side, og usikker på hvordan jeg får knyttet mine innlegg til de ulike kategoriene. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk)

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

Hi @annebrittandrine,

Google Translate: 

Hi, need help support for my blog. May look like I've lost my first page, and unsure how to link my posts to the different categories. Hope someone can help me. Thank you in advance)

Probably the front page settings might be misconfigured. You can navigate to MySites->Themes->Customize->Homepage Settings.
    You can select “Your latest Posts” or “Static Page” as per your liking. You can set up your front page by using guidelines from your theme page.

For the other issue, you can learn more about setting your posts in categories here.

I hope this helps, do let me know any further questions.

Thanks!

Google Translate:

Hei @annebrittandrine

Google Translate:

Hei, trenger hjelp til støtte for bloggen min. Kan se ut som jeg har mistet min første side, og ikke sikker på hvordan du kobler mine innlegg til de forskjellige kategoriene. Håper noen kan hjelpe meg. Takk på forhånd)

Sannsynligvis kan innstillingene for forsiden være feilkonfigurert. Du kan navigere til MySites-> Themes-> Customize-> Home Settings.
    Du kan velge “Dine siste innlegg” eller “Statisk side” etter ønske. Du kan konfigurere forsiden din ved hjelp av retningslinjer fra temasiden .

For det andre problemet kan du lære mer om å sette inn innleggene dine i kategorier her .

Jeg håper dette hjelper, gi meg beskjed for ytterligere spørsmål.

Takk!

• Unknown's avatar

Sorry about that Pavan. I usually remove the newer duplicate thread. :)

Just FYI.

• Unknown's avatar
  • The topic ‘min første side’ is closed to new replies.