mina bilder
-
Hej. Jag är annars helt nöjd med min webbplats. Tidigare var jag med i bloggen.fi men den slutade ju att gälla och då hörde jag av flera vänner att det var lätt att exportera den gamla bloggen hit till detta forum…vilket jag gjorde o kännde mej helt nöjd…kan tilläggas att jag är ingen datanörd och it-kunnig överlag. Men ett problem uppstod och det är att alla mina foton fr då-tid verkar inte synas här. bara dom som blivit infogade sen jag började med nya bloggen. Det känns lite lessamt för jag älskar att fotografera och det finns ju en hel del gamla minnen bara i dessa bilder. Vad har jag gjort för fel och kan någon vänlig själ hjälpa mej med detta. Min nuvarande blogg heter Gillas vardag och min email är (email visible only to moderators and staff). Skulle vara så underbart om jag fick tillbaka mina foton….jag har frågat om detta tidigare också o då var dom synliga ett tag men nu är dom borta igen. Tack på förhand // Gilla – Gunilla Viklund
The blog I need help with is: (visible only to logged in users)
-
Hi there!
This is the English support forum. To get help and instructions in your language post to Svenska (Swedish): http://sv.forums.wordpress.com
Regards.
- The topic ‘mina bilder’ is closed to new replies.