Nom de domaine

• Unknown's avatar

J’essaie de contacter wordpress mais apparemment le forum est la seule manière d’obtenir une réponse à mes questions.
    J’ai transféré mon domaine il y a plusieurs semaines sur un autre serveur. Depuis hier mon site a été supprimé et on me dit que c’est parce que je n’ai pas renouvelé mon domaine mais je n’ai maintenant aucun moyen de le faire (à part payer plusieurs centaines d’euros apparement mais je n’ai aucune envie de faire ça puisque je n’utilise plus wordpress.com de toute manière). Je me sens complètement lésée et j’aimerais pouvoir régler ce problème sans devoir payer des sommes ridicules d’argent. S’il vous plait aidez moi

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

Sorry here is the english version of my problem:

I have been trying to contact wordpress but it seems like the only way to do it is through this forum

I transferred my domain several weeks ago to another server. Since yesterday my website has been deleted and I am told that it is because i haven’t renewed my domain but now I have no means of doing (except to pay several hundred euros apparently but I don’t want to do it since I am not even using wordpress.com anymore)
    I feel very powerless and I would like to solve this problem without having to pay ridiculous amounts of money. I would be very grateful if you could help me

• The topic ‘Nom de domaine’ is closed to new replies.