Pia_charlotte
-
Der har været mange indlæg her på wordpress fra en tidligere tv2 blogger , Disse indlæg har indeholdt oplysninger som giver anledning til et indlæg fra mig af . Når man som denne blogger prøver at trække krigen herover på wordpress ja så er det fordi denne blogger er uønsket på tv2 bloggen ,. Hun har lagt sig ud med mange mennesker på tv2 bloggen . Dette er beklageligt for os alle ,. Jeg ser pia_charlotte’s opførsel som et barn der ikke kan få sin vilje ,. Den største grund til jeg er endt midt i balladen , er fordi Runa’s børn blev taget med ind i en omgang mudderkastning ,. Nu har jeg lige læst et indlæg af Pia_charlotte som giver mig og ikke mindst runa grund til at anmelde Pia_charlotte for injurier . Jeg vil anbefale runa at anmelde dette indlæg ,. Da det ligger lige på grænsen til det tilladelig . Pia_charlotte har sin usmagelige fremfærd vist at hun ikke magter modstand . Hun tror hun er et unikum . Men det er da så et unikum i dumhed .
Nu er selvsammen blogger så gået efter en til blogger på tv2 bloggen …. Og ja det er walle34 . En mand som står ved sine symnspunkter og er en fantastisk debatør . Men argumenterne blev for sande for pia-charlotte i et indlæg på tv2 bloggen , Så hun begyndte ligesom ved runa at svine walle til . Ikke mindst de sidste kommentare i hendes eget indlæg . Hvor hun beskylder walle for at være aktiv på Dating . Og der overskred du min grænse endnu engang . Walle har meget at se til . Med hans syge kone og barn . Og han bruger 24 timer i døgnet på at sørge for sin familie …. Så din svinske måde at behandle andre på som ikke er enig med dig , er direkte sygt . Jeg vil være så reel , at give dig muligheden for at kontakte mig , da jeg kender en psykiater med speciale i personligheds problemer ….
Jeg vil samtidig bede dig pænt om at stoppe dine svinske indlæg , Det er rigtigt groft ved disse personer …
så tænk før du skriver
/lars aka Biker38 tv2 bloggen
-
Dette var uklart, ullent, og dansk, og dermed uleselig for de fleste her inne.
Det er ufint å bruke et forum til dette.
- The topic ‘Pia_charlotte’ is closed to new replies.