Radera blogg!

• Unknown's avatar

Hej!

Jag försöker radera min blogg (allinbeauty.wordpress.com) och råkade byta e-post, hade (email visible only to moderators and staff) från början men ändrade till (email visible only to moderators and staff). Vill radera denna bloggen för att slippa fixa en ny e-post och annat krångligt eftersom jag kommer blogga i ett nytt bloggnamn men vill använda min e-post. Snälla kan ni lösa detta omgående så jag slipper krångla, har hållt på i 1 1/2 timme nu och börjar bli riktigt irriterad eftersom jag inte får någon ny länk skickad till min nya e-post och den länken som gick till min gamla e-post för att radera bloggen inte funkade. Får använda mig av en annan bloggportal annars och det är jag egentligen inte sugen på.

Mvh
    //
    Linda

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Unknown's avatar

google translate:

I’m trying to delete my blog (allinbeauty.wordpress.com) and happened to change the e-mail, had [email Redacted] from the beginning but changed to [email Redacted]. To delete this blog to avoid having to fix a new e-mail and more complicated because I will blog in a new blog name but want to use my e-mail. Please can you solve this immediately so I do not bother, and holding on for 1 1/2 hour now and getting really annoyed because I did not get any new link sent to my new email and the link that went to my old email mail to delete the blog did not work out. May use me by another bloggportal else and I’m not really hungry for.

Regards

There is a Swedish forum:
    http://sv.forums.wordpress.com/

• The topic ‘Radera blogg!’ is closed to new replies.