sous catégories

• Unknown's avatar

Bonjour,

je ne sais pas comment faire mais quand on est sur mon site et que l’on clic sur un lien, j’aimerais que l’on puisse voir tout les articles publiés et non les faire défiler…
    j’aimerais aussi rajouter des sous catégories sur les liens; par exemple quand on est sa souris sur “couture”, j’aimerais qu’on puisse voir “avant de coudre ” “les finitions “résolution machine a coudre” “resolution couture” …

j’espere que vous m’aiderez…

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Hi @jadorcouture!

I have translated your question using Google Translate at translate.google.com.

If you’d like, you can also post your question in the forums at fr.forums.wordpress.com

je ne sais pas comment faire mais quand on est sur mon site et que l’on clic sur un lien, j’aimerais que l’on puisse voir tout les articles publiés et non les faire défiler…

Do you mean you want to click on Sewing and see all of the Sewing posts? If that is what you want, try using Category Pages.

You can add categories to your menu from My Site > Menus.

j’aimerais aussi rajouter des sous catégories sur les liens; par exemple quand on est sa souris sur “couture”, j’aimerais qu’on puisse voir “avant de coudre ” “les finitions “résolution machine a coudre” “resolution couture” …

You can also use My Site > Menus to create submenus.

– Click on the + beside Sewing
    – Choose Add item to children
    – Choose the kind of link you want (Page, Category, etc)
    – Choose the specific item this link should point to

More info on setting up menus: https://en.support.wordpress.com/menus/

Give it a try, and let me know if you run into trouble!

• The topic ‘sous catégories’ is closed to new replies.