supprimer le site

• Unknown's avatar

Bonjour,

Je suis Marie-Catherine Lessard et j’essaie via mon compte WordPress de supprimer mon site web lalumièrevagabonde.com mais sans succès. J’ai essayer plusieurs tentative, comme supprimer tout mon contenue, mais je n’ai toujours pas accès à l’option de supprimer mon site. J’ai été, tel qu’indiqué sur votre site WordPress, d’aller dans Réglages dans la colonne latéral de gauche et par la suite Géréral, mais ‘Supprimer définitivement votre site’ n’apparait pas. J’ai besoin de votre aide.

Au besoin, voici mon courriel : (email visible only to moderators and staff)

Merci,

Marie-Catherine Lessard

Self-declared URL: lalumierevagabonde.com
    Jetpack: Unknown
    WP.com: Unknown

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Hey there, I used Google Translate to understand:

I am trying via my WordPress account to delete my website lalumièrevagabonde.com but without success. I’ve tried several attempts, such as deleting all my content, but I still don’t have access to the option to delete my site. I was, as indicated on your WordPress site, to go to Settings in the left side column and then General, but ‘Permanently delete your site’ does not appear. I need your help.

Can you confirm you’re referring to lalumierevagabonde.com ? I do not see that in our system, so you would likely want to delete it with your hosting company instead.

If you need help with a different site, let us know. For what it’s worth, I do not see any sites on this account. Thanks!

• The topic ‘supprimer le site’ is closed to new replies.