Vid redigering blev vit text svart – alltså texten borta mot svart bakgrund, tema är Paramont

• Unknown's avatar

Hej!
    Under ‘Lite om min uppväxt’ undermeny till ‘Om mig’, var texten per default grå. Skulle då ändra den till vit, men gjorde något galet. Texten blev nästan svart mot nästan svart bakgrund – all text försvann för mina ögon. :-( Jag kunde till slut trots allt se att texten faktiskt fanns kvar, men hade nästan samma färg som bakgrunden. För att då få vit text mot svart bakgrund, var jag tvungen att vid ny redigering markera allt och ändra till svart text när jag redigerade, för att överhuvudtaget se texten vid redigering. Fick sedan ändra textens färg till vit, innan jag klickade på Uppdatera, för att i färdigt skick se texten mot temats nästintill svarta bakgrund.
    Det här gäller nu bara EN sida av alla mina sidor, men skulle självklart vilja ha tillbaka så allt blir rätt igen.
    PS: Kan nämna att felet med textfärg kvarstod även när jag bytte tillbaka till en två år gammal version av just den här sidan …

Hoppas såklart att det alltid finns någon av allt duktigt folk här på forumet, som tror sig veta vilket fel jag gjort och ev. tips om hur rätta till textinställningarna på den här sidan, så den kan bli OK igen.
    Mvh Stickans

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• The topic ‘Vid redigering blev vit text svart – alltså texten borta mot svart bakgrund, tema är Paramont’ is closed to new replies.