wordpress.com Interfaces buggé avec messages d’eereurs

• Unknown's avatar

J’essaye de me connecter à wordpress.com pour éditer et modifier le site internet de mon entreprise. L’interface est presque totalement bloquée. Les composants et éléments des différents onglets cliquables n’apparaissent pas lorsque je clique dessus et chargent de manière infinie. Impossible d’accéder à l’onglet “Mon site”.

Les messages d’erreurs sont:

• Désolé, nous avons rencontré un problème lors de la récupération de vos abonnements au Lecteur
    • Merci de vérifier la connexion Jetpack de votre Site Principal wp-admin

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Hi there, @artdrenowation!

We primarily offer support in English here in these forums but if you do wish to receive support in French, please reach out via https://wordpress.com/fr/forums/

It looks like the error you are seeing could be a browser or browser cookie related issue. Can you please try logging out of WordPress.com and then logging back into WordPress.com and let me know if that helps? Additionally, please try clearing your browser cache. Here is how to do so:

WP
    How to Solve Common Browser Issues
    5 min read
    Some issues that you encounter with your WordPress.com site or account can be solved by changing your browser settings, refreshing the page, or clearing the browser cache and cookies. Supported Browsers Some browser issues may be caused by the browser itself. For optimal viewing and security we recommend that you use an up-to-date version of any of the following browsers: Google Chro

Let me know if you have any questions!

• Unknown's avatar

@mishivee

Cela a marché ! Vous avez bien mesuré d’où venait le problème. La résolution était simple. Je n’ai pas eu besoin de vider le cache. La déconnection a suffit. Merci pour votre aide. Bonne journée

• The topic ‘wordpress.com Interfaces buggé avec messages d’eereurs’ is closed to new replies.