www.baumlis.com
-
Deseo actualizar mi sitio y no encuentro quién me ayude en Santiago de Chile. Podrían ayudarme? Gracias y ojalá no me desalienten.
-
Estoy esperando una sorpresas agradable de ustedes o a de alguien que quisiera ayudar. Deseo pagar lo justo… si es que no me lo regala…ja… :-) Espero con ilusiones. Confirmo: Deseo reactivar mi sitio pero no soy infotmátyico yu7 solo nio lo puedo hacer. Sólo soy un modesto escritor y un afanado y voluntarioso dibujante. ¡¿Cómo no voy a encontrar un colega que me dé una mano?! Gracias anticipadas. Mi mail más desocupado, creo, podría ser (email visible only to moderators and staff), otro (email visible only to moderators and staff) y quizás el (email visible only to moderators and staff). Gracias.
Nota: If u prefer answer me in English… no problem. Thks again. Today is April 09, 2019… and counting…
-
Hi pinejusb,
Your question translates to:
I want to update my site and I can not find anyone to help me in Santiago de Chile. Could you help me? Thank you and I hope you do not discourage me
baumlis.com uses WordPress.org software and is hosted by GoDaddy:
We can only help with WordPress.com sites here so I recommend posting to the WordPress.org support forums for advice:
https://wordpress.org/support/forums
The WordPress Professional Network is also a great place to start if you are looking for developer help.
Best of luck :)
- The topic ‘www.baumlis.com’ is closed to new replies.