Video player difference between Media & Video blocs

Hi!

I want to add videos alone on my website. As I can see, there are two blocs that allows me to do just that:
    – Video
    – Media & Text

My issue is that their video player is rather different.
    – The « Media & Text » bloc displays player option (play button, duration, timeline, sound, fullscreen, options).
    – The video bloc only displays a large play button, options appear once you press play

I prefer the player from the « Media & Text » bloc but I’d like to have it on a video alone. Ajusting the size on the bloc doesn’t work as it has some space for text which I’d like to remove.

My question is then: Is there a way to add a video alone but using the « Media & Text » bloc’s player ?
    I made an example page that displays the difference → https://jeremyboisson.wordpress.com/147-2/

Thank you!

L’adresse du blog concerné est (visible uniquement pour les utilisateurs connectés).

Bonjour,

Je fais suite au message que vous nous avez envoyé il y a déjà quelques temps – je m’excuse d’ailleurs pour cette réponse tardive.

Une option possible, mais pas parfaite, serait de retirer le texte de la partie droite, et de choisir la largeur maximale (85%) pour le média, comme ceci :

• Le sujet ‘Video player difference between Media & Video blocs’ est fermé aux nouvelles réponses.