2 vraagjes: blog verkopen trappensysteem creëren

• Onbekend's avatar

Hey

Ik heb 2 vraagjes.

1) Kan er mij iemand zeggen hoe ik ervoor kan zorgen dat buitenstaanders ook mijn blog oppikken? Hoe doe ik dat het snelste, aub?
    2) Ik ben sinds gisteren begonnen met het schrijven van recensies voor TV-series op m’n blog (i.p.v. enkel maar films) en ik wil dan ook een duidelijke onderverdeling tussen de verschillende seizoenen. Ik zou, bijvoorbeeld voor de serie ‘Prison Break’, éérst de naam Prison Break willen hebben – en als je dáár dan op klikt, dan krijg je ondertitels Seizoen 1, 2, 3 en 4 te zien. En als je dááár dan op klikt, dan krijg je de recensies voor ieder seizoen te lezen in een nieuw venster.
    Maar hoe creëer ik dit trappensysteem waar je niet zomaar op een titel klikt en de recensie krijgt (want dat weet ik: ik doe dit momenteel met m’n filmrecensies) maar waar je éérst op een titel klikt – dan alle ondertitels-seizoenen krijgt – en vervolgens door op het gewenste seizoen te klikken, de recensie kan lezen; bv. van Prison Break – Season Three.
    Hoe doe je dat, aub?

Thanks! :D

Bye for now

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@belgianfilfreak: 1. Zorg voor meer links naar je website vanuit andere websites, bijvoorbeeld door de links als onderteking te plaatsen op film forums die je bezoekt en waar je reacties achter laat. je kunt ook reactie plaatsen op andere filmblogs en daar je link plaatsen.

2. Met de categorie indeling kun je ook subcategorieen maken en een widget plaatsen met de categorie indeling. Bijvoorbeeld Hoofd categorie ‘Prison Break’ en dan de subcategorie ‘Prison Break Seizoen 1’.
    Als je de categorie aanmaakt of bewerk, dan zie je ook de Optie Hoofd, daar selecteer je dan de Hoofd categorie (Wel eerst die hoofd categorie aanmaken natuurlijk).

• Het onderwerp ‘2 vraagjes: blog verkopen trappensysteem creëren’ is gesloten voor nieuwe reacties.