2020 thema – Te kleine blokken
-
Hi,
Ik gebruik het thema 2020 (Twenty Twenty) en bewerk het met Elementor. De blokken waarin ik tekst en afbeeldingen kan plaatsen zijn echter kleiner dan de blokken eromheen. Hierdoor staan al mijn items ver weg van elkaar. Er moet vast een CSS zijn om de blokken groter (hoger en breder) te maken, maar ik weet niet welke.
Please help!
Groet,
Alies -
-
Dit forum bied alleen ondersteuning voor WordPress.com sites. Ondersteuning voor het Elementor plugin je op https://wordpress.org/support/plugin/elementor/.
-
Hmm… Is daar ook een Nederlandse versie van?
Ik heb al verschillende mails gestuurd en nu ook een forum topic geplaatst, maar met weinig respons helaas.
-
Ik vrees dat Elementor geen ondersteuning in het Nederlands aanbied. Voor hun gratis plugin duurt het misschien iets langer om ondersteuning te krijgen. Naast Elementor, zou je ook een van de andere page builder plugins of het blok editor kunnen gebruiken.
Dit is misschien niet de verwachte reactie, maar omdat WordPress.com niet aan Elementor gerelateerd is, kunnen we in dit geval helaas niet verder helpen. 😔
- Het onderwerp ‘2020 thema – Te kleine blokken’ is gesloten voor nieuwe reacties.