6 laatste bijdragen en zijbalk opeens verdwenen
-
Merkwaardig, ik laad een bijdrage, blijken opeens de inhoud daarvan + de laatste 6 bijdragen en de zijbalk verdwenen.
???????De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
-
-
Als ik de bijdragen vanuit het berichten archief opnieuw probeer te plaatsen, lukt dat niet. Ik kan wel een tag veranderen.
-
-
Als ik op HOME click komen de vermiste bijdragen ca. 3 seconden in beeld en zijn weer weg. De zijbalk verschijnt helemaal niet meer.
-
-
Met nadruk wil ik nogmaals vermelden dat het gaat om het blog:
OPDEKORREL.WORDPRESS.COMNog een interessant verschijnsel:
Als ik bij een willekeurige bijdrage click op BIJDRAGE PLAATSEN, komt de hele zijbalk met widgets te voorschijn. -
Hoi Frans; ik denk dat als je de bijdrage ‘Boek’ offline zet, de verdwenen berichten en zijbalk weer op hun plek staan.
Ik vermoed dat er in die bijdrage iets fout zit, waardoor je site niet goed meer geladen wordt.
-
Hartelijk dank Arno, dat was het probleem. Ik had al een raar gevoel bij het plaatsen van die bijdrage. Je bent een kei.
- Het onderwerp ‘6 laatste bijdragen en zijbalk opeens verdwenen’ is gesloten voor nieuwe reacties.