Aantal malen bekeken per persoon of per klik?

• Onbekend's avatar

Hey,
    ik heb een vraag, via site statistieken kan je bekijken hoeveel keer je de pagina bekeken is. Maar ik had na 6 uur al 61 bij aantal keer bekeken. Ik vond het veel (niet?). Ik heb er wel veel aan zitten werken vanmiddag, is het daardoor dat het 61 is? Of telt het er 1 bij per persoon of per muisklik op de link?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Nee hoor, je eigen kliks worden niet geteld. Blijkbaar had je dan toch een interessant onderwerp gepost waar iedereen op af kwam…

Succes,

Dirk

• Onbekend's avatar

Ik heb hetzelfde voor. Wanneer ik later kijk hoe vaak ik bekeken ben schrik ik en ik vermoed toch dat het mijn eigen kliks zijn van de blog zelf een aantal keer te bekijken hoe de lay out eruit ziet.

PS:Jokemeulemans, jij hebt een prachtige lay out. Kijk uit naar je volgende posts.

• Onbekend's avatar

Hmmm…. als je telkens dat je gaat kijken een nieuw tabblad (of browservenster) opent zonder in te loggen zou het eventueel kunnen. Maar ik veronderstel dat je zoals de meeste in Site-Statistieken doorklikt naar je blog door op je blognaam te klikken. Ikzelf doe daar 1x rechtsklikken en dan openen in een nieuw tabblad ( :) in firefox dus) En dan worden je eigen bezoekjes niet meegeteld. Staat trouwens helemaal onderaan de pagina van je Site statistieken expliciet vermeld.

• Het onderwerp ‘Aantal malen bekeken per persoon of per klik?’ is gesloten voor nieuwe reacties.