Abbonement

• Onbekend's avatar

Hi all,

Ik heb nu een gratis website van wordpress en een .nl domein bij hostnet, nu laat ik die automatisch doorgaan naar de .wordpress.com pagina maar daar komt deze niet op uit. Dit blokkeert. Enig idee waarom?

Ook wil ik graag een aantal codes verwerken in de site maar gratis kan dit niet. Welk abbonement moet ik hiervoor hebben en wanneer kan ik de koppeling van de .nl wel goed doorleiden naar de .wordpress pagina?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Ik heb nu een gratis website van wordpress en een .nl domein bij hostnet, nu laat ik die automatisch doorgaan naar de .wordpress.com pagina maar daar komt deze niet op uit. Dit blokkeert. Enig idee waarom?

Je kunt je eigen domeinnaam aan je WordPress.com site koppelen zoals op https://nl.support.wordpress.com/domeinen/bestaand-domein-toewijzen/ uitgelegd.

Ook wil ik graag een aantal codes verwerken in de site maar gratis kan dit niet. Welk abbonement moet ik hiervoor hebben en wanneer kan ik de koppeling van de .nl wel goed doorleiden naar de .wordpress pagina?

Welke codes ben je van plan om te verwerken?

• Het onderwerp ‘Abbonement’ is gesloten voor nieuwe reacties.