admin rechten aan/uitzetten

• Onbekend's avatar

Ik heb toegang tot 2 blogs waarvan een zelf aangemaakt en de andere geauthoriseerd door de creator. Op deze laatste blog heb ik minder keuze items in het linker menu. Berichten die ik aanmaak komen in een wachtrij en ik kan ze niet sub-mitten. Kan geen categorien aanmaken, etc.
    Hoe los dit ik op?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Herbie, kun je me niet helpen of is mijn probleem onduidelijk. Ik zit er al dagen mee en heb verschillende forums doorlopen voor een oplossing?
    Kun je er naar kijken aub?

• Onbekend's avatar

@johnhitto: De oplossing is eigenlijk simpel, maar degene die je toegang gegeven heeft tot die andere blog moet dan wel meewerken…

Je hebt op die andere blog als gebruiker waarschijnlijk alleen rechten gekregen als “Bijdrager”. Je zou aan de beheerder van de blog kunnen vragen om je meer rechten te geven, bijvoorbeeld als “auteur”. Om alle rechten te krijgen zou je als beheerder ingesteld moeten worden, maar ik denk dat je de creator van die andere blog je die rechten wellicht niet zal geven.

• Onbekend's avatar

Herbie, bedankt voor je reactie. Volgens de creator had ik alle rechten gekregen,
    maar dat is dus niet het geval. We weten nu in ieder geval waar we moeten zoken.

Case Closed.

• Het onderwerp ‘admin rechten aan/uitzetten’ is gesloten voor nieuwe reacties.