Agenda plug-in gezocht met deze functies.
-
Goedendag iedereen,
Ik ben op zoek naar een, als het kan gratis, plug-in als agenda. Ik heb er al een heleboel bekeken maar kan niet echt de juiste vinden. Ik zoek er 1 met de volgende mogelijkheden:
- Een agenda overzichten zoals mogelijk zijn in de plug-in: The Events Calendar Dit zoals wij gebruiken op https://parkmatilo.nl/agenda
- En dat er dan ook gemakkelijke herhaal patronen in aan te maken zijn. Zoals dinsdag, donderdag elke week maar dan ook elke zaterdag om de 2 weken. En dat je dan niet elke keer de juiste data moet kiezen uit een agenda of handmatig invullen. En dat de tijden dan per dag ook anders kunnen zijn. En dat je dan of kan aan aangeven dat stop per datum x of naar x aantal keren.
- Locatie waar het plaatvind kunnen opgeven, eventueel met google maps. Dus het liefste kiezen uit een lijst van aangemaakte locaties
- Opgeven wie deze activiteit geeft met contact gegevens. Dat dat dan ook kiezen uit een lijst van aangemaakte personen.
- En als het kan dat je de activiteit gemakkelijk kan toevoegen, als gebruiker van de site, aan je agenda op je pc/telefoon met herinnering en locatie gegevens.
Het hoeft niet een systeem te zijn waarbij je dan ook je kan inschrijven voor deze activiteit. Dit systeem is er al, via een formulier systeem, en willen wij liever niet aanpassen. dit omdat eigenlijk alle activiteiten gratis zijn om aan deel te nemen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan de plug-in die dit allemaal kan.
Alvast bedank voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Erik Onnes
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Agenda plug-in gezocht met deze functies.’ is gesloten voor nieuwe reacties.