Alarmerend groot aantal bezichtigingen

• Onbekend's avatar

Ik heb opeens een enorme piek vandaag (vanmiddag) in bezichtigingen. Locatie Nederland. Ik heb gekeken of er iets in m’n spamrij zit: nee. Normaal aantal bezichtigingen is 60-80 en nu opeens 313 tot nu toe. Heeft iemand een hint? ik vind dit eng. Heb niks geks gepost.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hallo Marga,

Met 313 zou ik me echt geen zorgen maken.
    Je zou met een stats plugin kunnen bekijken waar ze vandaan komen.

Met groet Zeger ;) ohjaaa ik heb ook even gekeken toppie

• Onbekend's avatar

Daar ben ik nog even
    in het Dashboard menu kun je je Site Stats vinden.

Doeggie

• Onbekend's avatar

Hi Zeger, dank voor je reactie en tip. Ik maak dagelijks gebruik van de site stats met name om te zien hoe mensen zoeken en dan bij mij terecht komen. Soms kun je daardoor een goeie tag toevoegen want de mensen verzinnen altijd weer nieuwe varianten die ik zelf nooit zou bedenken …
    Ik heb sterk de indruk gekregen dat er gisteren 1 iemand uit NL heel veel oude berichten van mij heeft aangeklikt (170 individuele berichten zag ik) teruggaand tot 2008. Vermoedelijk heeft hij/zij nu wel genoeg gezien over katten etc Nieuwe lezers altijd welkom, maar bij die acute stijging kreeg ik het even benauwd.

• Onbekend's avatar

Grinn als ik een bog zou hebben dan zou ik blij zijn met 1000 bezoekers per uur.
    Je zit op wordpress.com veel veiliger zal het niet worden.

Heel veel succes met je blog

• Onbekend's avatar

Dank je. Een vriend die iets in systemen doet heeft me vanochtend hetzelfde gezegd: WP is behoorlijk beveiligd. Toch zie ik vanochtend alweer een groot aantal hits, oorsprong weer Nederland, maar nu alleen op de homepage en niet op de individuele berichten … bezoekers 13 hits 103 ….

• Onbekend's avatar

WordPress wordt heel vaak gehackt.
    Maar zolang je hier zit kun je er niets aan doen … je niet beveiligen en ook geen backup maken.
    Dus het is gewoon afwachten, je zorgen maken heeft geen enkele zin het helpt toch niet.

• Onbekend's avatar

Keeping fingers crossed ….. verder merk ik het wel.

• Het onderwerp ‘Alarmerend groot aantal bezichtigingen’ is gesloten voor nieuwe reacties.