automatisch invoegen afbeeldingen
-
Goede morgen,
ik worstel met het volgende.
Ik heb met MS-Word een html bestand aangemaakt. De tekst komt mooi in het ene bestand en de afbeeldingen in het andere.
Ik heb het afbeeldingen bestand geupload met Filezilla naar de server via wpcontent/upload/2019/08.
Ik heb het tekstbestand geupload naar de media biliotheek van WordPress en daarna op de pagina van de website geplaatst.
In eerdere versies van WordPress ging dit goed, nu worden geen afbeeldingen weergegeven maar een indicatie dat er een afbeelding zou moeten zijn. Losse afbeeldingen kan ik eenvoudig via de mediabibliotheek overhalen en plaatsen.
Ik hoor graag
mvg
Gerard DocterDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
I.v.m. veiligheidsredenen is het niet mogelijk om bestanden via FTP up te loaden als je gebruik maakt van WordPress.com. Op basis van je bericht ga ik ervan uit dat je gebruik maakt van WordPress.org, de zelf gehost versie van WordPress. Dit forum bied alleen ondersteuning voor WordPress.com sites. Ondersteuning voor WordPress.org sites vind je op https://nl.wordpress.org/support/.
- Het onderwerp ‘automatisch invoegen afbeeldingen’ is gesloten voor nieuwe reacties.