Automatische verlenging uitschakelen (domein + hosting)

• Onbekend's avatar

Online lees ik dat ik dit zelf kan doen door te navigeren naar aankopen en daar op ‘annuleren’ te klikken. Echter, bij mijn account staat er niets bij aankopen. Bij de FAQ lees ik dat ik dan contact op moet nemen met de klantenservice van wordpress. Ik zoek me suf, maar kan deze contactoptie nergens vinden. Wie kan mij helpen?

• Onbekend's avatar

Dit account bevat geen betaalde pakketten. Wat is het URL van je site die je stop wil zetten?

• Onbekend's avatar

Dank voor je reactie. Waar komt mijn twijfel vandaan?
    Ik kreeg een bevestigingsmail van WordPress met mijn ‘bestelling’.

*13,00 euro domain mapping voor kleineuitvaartondernemingen.nl
    *48,00 euro WordPress Personal voor kleineuitvaartondernemingen.wordpress.com

En dan staat onderaan bij het *:
    * This product will auto-renew, but you can update your renewal settings any time.

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar dat klinkt alsof er automatisch iets verlengd wordt na een jaar. Ik wil van zowel de url als de hosting af. Hopelijk kun je me verder helpen.

Bedankt alvast.

• Onbekend's avatar

Het domein mapping is door een ander WordPress.com account gekocht. Dit verklaart waarom het niet binnen dit account zichtbaar is. Om de automatische verlening stop te zetten graag een bericht naar help@wordpress.com sturen van het e-mailadres met welke het domein mapping en het personal pakket gekocht zijn.

• Het onderwerp ‘Automatische verlenging uitschakelen (domein + hosting)’ is gesloten voor nieuwe reacties.