Berichten koppelen aan Pagina’s

• Onbekend's avatar

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje die misschien heel makkelijk is te beantwoorden maar ik kom er even niet uit.

Ik heb nu de volgende pagina’s aangemaakt in WP:
    – Aanbiedingen
    – Prijsvragen

En de volgende Categorieën heb ik aangemaakt:
    – gratis
    – prijsvragen

En meerdere berichten, als voorbeeld de volgende:
    – Bericht 1 [Met categorie: gratis]
    – Bericht 2 [Met categorie: prijsvragen]

Nu de vraag:
    Hoe kan ik er voor zorgen dat op de pagina prijsvragen
    bericht 2 wordt weergeven en bericht 1 niet.

Ik heb het nu al wel voor elkaar dat op de homepage alleen bericht 1 wordt weergeven.

Ik hoop dat het zo duidelijk is en
    alvast bedankt voor de moeite om het door te nemen!

Mvg,

Tychon

• Onbekend's avatar

Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij kan je alleen op de eerste pagina berichten publiceren als je een blog hebt op wordpress.com. De overige pagina’s zijn volgens mij alleen maar statische pagina’s die niet als blogbericht worden weergegeven. Als iemand het wel weet, zou ik het ook wel graag willen weten!

Wat wel kan, is indelen mbv categorien, mensen moeten dan op een categorie klikken en krijgen dan alleen die berichten te zien in die categorie. Ik heb het wel een beetje lopen op mijn blog: http://veiligheid.wordpress.com

• Onbekend's avatar

Je kunt ook een stastiche pagina maken als voorpagina, of zelfs een bericht “sticky” maken.

Je WordPress Startpagina met Berichten of Statisch

In jouw geval gebruik je dan de categorie/rubriek indeling als berichten overzicht pagina en niet de pagina’s zoals je eerst voorstelde.

• Het onderwerp ‘Berichten koppelen aan Pagina’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.