Berichten posten op verschillende paginas

• Onbekend's avatar

Ik probeer berichten te posten op meerdere menu’s maar het lukt niet, ik heb een project aangemaakt en ik vraag me af of dat alleen voor mezelf zichtbaar is of ook voor anderen want ik kan het nergens vinden.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Goede avond
    Ik zie alléén één menu op je thema et je website.
    De drie lijntjes rechts boven de pagina. Dit is alles wat ik zie.
    Hieronder de cubicdemo in ’t Engels
    https://cubicdemo.wordpress.com/

• Onbekend's avatar

Hoi!
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb maar één menu omdat ik niet een menu erop kan zetten die niet af is aangezien de site tientallen keren per dag word bezocht

• Onbekend's avatar

Ik begrijp dat je je menu niet kan afmaken?
    Dit vanwege te vele bezoekers?
    Ik begrijk dan niet goed je vraag, zie eerste post ?
    Bedankt voor je antwoord en goede avond.

• Onbekend's avatar

Goede avond!
    Ik zal het anders zeggen, ik zei het inderdaad onduidelijk! Ik probeer foto’s te plaatsen op meerdere tabbladen. Echter als ik dat probeer komen ze te staan op het tabblad home. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om op meerdere tabbladen berichten te plaatsen zonder dat ze op het home tabblad komen te staan.

• Onbekend's avatar

Goede morgen,
    Nu is het voor mij duidelijker ;-)
    Ik stel je voor aan uw site adres dit bij te voegen :
    mijnsite.wordpress.com/dashboard/
    Je komt op een uitgebreider dashboard.
    Tabbladen worden als pagina’s beschouwd.

Je ziet in je dashboard :
    Artikelen -> alle artikelen
    Pagina’s -> alle pagina’s
    Uiterlijk -> menu

Probeer met een éérste artikel te schrijven en een photo bij te voegen.
    Je voegt een categorie en één of meer tags toe en dan publiceren.
    Home op je site, is waar al uw artikelen worden geplaatst en niet uw pagina’s. Je mag alles veranderen. Maar in de eerste plaats een artikel tijpen met een foto.

Als ik op mijn eigen site ga, klik ik op brindille33 en kom op alle laatste artikelen. Ik heb een artikel naar voren gebracht. Home heb ik gewoon verwijder. In plaats heb ik een andere pagina genoemd.
    Daarvoor moet je een menu instellen. Er een naam geven, update, en dan alle tabbladen te plaatsen en update
    Ik hoop dat het nu duidelijker is voor jou met al deze uitleg ?

• Onbekend's avatar

Het is gelukt! Bedankt! Fijne dag nog :)

• Onbekend's avatar

Fantastisch voor jou. Ik ben blij :-) Goede avond.

• Het onderwerp ‘Berichten posten op verschillende paginas’ is gesloten voor nieuwe reacties.