Beta-editor
-
Ik gebruik, als zeer recent lid, de nieuwe beta editor, maar deze heeft mij al een hoop kopbrekens gekost. Zo verschijnt in de post de datum niet in het Nederlands maar wel in het Engels. Onmogelijk te veranderen, vermits de taal standaard als Nederlands ingesteld staat in de post. Maar het kan nog veel erger : als ik een nieuwe post publiceer, verschijnt wel de (nieuwe) titel van de post maar is de tekst (body) zelf een herhaling van de allereerste post. Als ik dan weer een nieuwe post opstel, verschuift dit : dus wel de vorige post hoe hij hoort te zijn, maar de nieuwe post weer met de tekst (body) van de allereerste blog. Alle mogelijke handleidingen op het internet bieden geen oplossing, want die gaan allemaal over de oude editor. Deze nieuwe editor is heel duidelijk beta ! (Voor alle duidelijkheid, ik heb mijn site nog niet gelanceerd, gewoon omdat ik deze problemen niet opgelost krijg). Of kan ik misschien overschakelen op de oude editor ?
WP.com: Yes
Correct account: YesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Beta-editor’ is gesloten voor nieuwe reacties.