betalen met pay pal

• Onbekend's avatar

Ik wil mijn gratis abonnement upgraden. Ik dacht dat dit met Ideal kon, maar dat werd niet aangeboden. Daarom speciaal hiervoor een PayPal account genomen en geld op mijn PayPal rekening gezet. Maar nu lukt het nog niet, want nu moet ik een credit card koppelen. En die heb ik niet! En wil ik niet. Doe ik iets fout, of mis ik iets? Of kan het echt niet anders dan met een credit card.

• Onbekend's avatar

In Nederland bid WordPress.com betalingen via iDeal aan en PayPal is globaal verkrijgbaar. Ben je in België of Nederland gevestigd en zie je de PayPal optie helemaal niet of zie je PayPal maar het werkt niet zoals verwacht?

• Onbekend's avatar

Een paar maanden geleden ben ik een andere website begonnen (voor een groep) en toen kon ik gewoon met Ideal betalen. Het was heel simpel. Maar dat was een nieuwe website. Dit is een bestaande website die ik wil upgraden. Misschien is het dan anders? Of WordPress heeft zijn betaalmethode inmiddels veranderd? Ideal verschijnt niet als methode, helaas.
    PayPal wel. Ik heb geld op mijn PayPalrekening gezet en wil vandaaruit betalen. Ik heb geen bankrekening aan mijn PayPal gekoppeld. Als ik bij WordPress op PayPal druk, kom ik wel verder. Maar dan, als ik wil betalen, wordt er gevraagd om een koppeling met een credit card. Is dit misschien omdat ik geen rekening heb gekoppeld?
    Ik ben in Nederland gevestigd.

• Onbekend's avatar

Is het mogelijk dat het saldo op je PayPal rekening niet voldoende is en PayPal je hierdoor vraagt om een credit card aan je PayPal account te koppelen?

• Onbekend's avatar

Hoi Niels,

Ik had voldoende saldo. Heb er voor de zekerheid nog een flink bedrag bij gezet, maar nog steeds werd er om een credit card gevraagd.
    Toen toch maar mijn bankrekening gekoppeld. Toen lukte het wel! Blijkbaar is dit nu vereist.
    Bedankt voor het meedenken.

• Onbekend's avatar

Fijn om te horen dat het nu gelukt is. 😀

• Het onderwerp ‘betalen met pay pal’ is gesloten voor nieuwe reacties.