Bevestiging van inschrijving op nieuwsbrief gaat naar WordPress site

• Onbekend's avatar

Hallo, ik heb een probleem met mijn inschrijvingsformulier. Ik heb bij elke blog en onderaan mijn website een sectie waar mensen hun email kunnen invoeren en zo automatisch de nieuwste blogs in hun mail kunnen ontvangen. Bij sommige mensen werkt dit wel, maar bij een aantal ook niet. Iemand die probeerde aan te melden kreeg een mail met ‘bevestig mijn inschrijving’ knop (die alle mensen kregen), maar toen hij erop klikte werd hij door geleid naar de WordPress website met de tekst en button ‘maak een website’. Dus de Homepage van WordPress. Hierdoor is hij geen abonnee geworden en ik heb meer mensen met dit probleem. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen zodat mensen zorgeloos kunnen abboneren op de nieuwsbrief? misschien is dit een instelling? Ik heb de plugin Jetpack gebruikt om deze inschrijfformulieren op mijn website toe te voegen. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Bevestiging van inschrijving op nieuwsbrief gaat naar WordPress site’ is gesloten voor nieuwe reacties.