"Bewerken" niet langer zichtbaar
-
Hallo normaal als ik ingelogd ben, en ik open de blog in een nieuw venster, dan zie ik naast elke post de knop “bewerken”. Ik zie ook bovenaan een menu waarmee ik naar m’n dashboard kan. Maar sinds ik de switch maakte van toecomst.wordpress.com naar toecomst.com zijn die dingen plots niet meer zichtbaar. Terwijl ik toch ingelogd ben. Doet zich zowel voor in Firefox 26 maar niet in Internet Explorer 8 of Safari 5.1.7.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
En toch is het een WP probleem, geen Ffox probleem. Screenshots die het illustreren in …upload.php (lastig dat je in de forums geen screenshots kunt uploaden).
-
Ik heb het probleem enkel met deze blog, in het Chunk theme. Het probleem doet zich niet voor met WordPressblogs in andere thema’s. Dit alles dus in Firefox 26 met vernieuwde java & flash plugins / extensies. Het probleem deed zich niet voor in Firefox 25.
Wie kan de makers van het Chunk thema verwittigen over deze forumpost aub? Staat ook op Engelstalig forum: en.forums.wordpress.com/topic/edit-buttons-have-disappeared?replies=8
- Het onderwerp ‘"Bewerken" niet langer zichtbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.