Bij reactie op andere blog, mijn eigen blog zichtbaar maken

• Onbekend's avatar

Hallo,
    Ik zit met een probleem, ik ben juist een blog begonnen. Maar er is nog iets mis met mijn privacy settings. Wanneer ik een reactie achterlaat op een andere blog komt men naam gewoon in het zwart, dus zonder de link van men eigen blog erachter. Hoe kan ik dit oplossen? Ook wanneer ik in een zoekmachine men blognaam ingeef kom ik nooit op men blog.
    Ik heb men privacy settings al 3x opnieuw ingesteld dat men blog zichtbaar is voor iedereen en ook voor zoekmachines toch werkt het nog altijd niet.
    Hoe los ik dit op?
    tine

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@Tiny: Ga in WodrPress naar de optie “Mijn Account” links bovenaan en kies dan de menu keuze “Profiel”.

Bij de gegevens “contact intormaitie” geef je dan als website de url naar je eigen blog in, vanaf dat moment zou het moeten werken.

Je blog is nog erg nieuw en met nog weinig berichten dus het duurt even voordat ej echt leuk in Google gevonden wordt maar het deze zoekopdracht kun je zien wat er nu al geindexeerd is:

site:http://tinylooptopwolkjes.wordpress.com/

• Het onderwerp ‘Bij reactie op andere blog, mijn eigen blog zichtbaar maken’ is gesloten voor nieuwe reacties.