binnen verschillende tabbladen nieuwe blogs plaatsen
-
heb ook weer een vraagje. hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen.
Wil op mijn pagina een extra kopje creatief toevoegen. Hier zullen steeds nieuwe dingen worden toegevoegd.
Maar het lijkt erop dat je bij toegevoegde tabbladen (zoals ik nu heb –over mij—) geen nieuwe blogs kan plaatsen.doe ik iets verkeerd of zie ik wat over het hoofd?
Of is het gewoon niet mogelijk…Misschien moet toch ik toch eens naar een eigen domein.. maar dat lijkt zoveel gedoe!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@zusterin: Het is hier op wordpress.com niet mogelijk om in een pagina een andere blog op te nemen.
Gezien je vragen op die forum denk ik dat een overgang naar je eigen domein zeker geen onverstandige stap zou zijn, je krijgt zoveel meer mogelijkheden!
Het lijkt inderdaad veel gedoe, maar dat valt reuze mee en je hebt veel meer plezier omdat er een compleet nieuwe wereld voor je opengaat met de keuze van je eigen theme, je eigen plugins etc, etc
-
wat mij tegenhoudt is dat ik een keer een poging gewaagd heb.. maar het zijn veel mogelijkheden.
doordat ik weinig energie heb (door mijn beperkingen) heb ik niet een 2e poging gedaan.
Er zijn vele uitlegvormen te vinden. maar dan nog…
- Het onderwerp ‘binnen verschillende tabbladen nieuwe blogs plaatsen’ is gesloten voor nieuwe reacties.