blog bokweazletjes.wordfpress.com
-
Geachte forum,
Bij het overzicht van mijn blogs is onder het hierboven vermelde blog ‘Privé’ toegevoegd.
Wat is hiervan de diepere achtergrond en hoe kan ik dit eventueel wijzigen?Op voorhand mijn dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Paul Klok, alias Bokweazle
-
Ik zat net naar die probleem te kijken en blijkbaar waren instellingen via
https://wordpress.com/settings/general/bokweazletjes.wordpress.com → Privacy
niet opgeslagen. Ik heb de instellingen opgeslagen en je site is nu openbaar i.p.v. privé. Mocht je de zichtbaarheid weer wijzigen, dan kan dat via bovenstaande URL.
-
Bedankt Niels,
Stom, dat ik daar overheen gekeken heb. Ik wist dat die knop er stond, maar konhem gewoon niet vinden. Nogmaals bedankt.
Nog een vraagje.
Op mijn site onder http://www.kampaan.nl heb ik koppelingen gelegd met de verschillende blogs.
Deze site heb ik gebouwd met behulp van Frontpage/Sharepoint.
Kan ik het script, dat je kunt gebruiken bij WordPress incorporeren in Frontpage?Op voorhand bedankt voor je antwoord.
Met vriendelijke groet,
Paul Klok. alias Bokweazle
-
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Bedoel je of je de WordPress software i.v.m. je Frontpage/Sharepoint sites kunt gebruiken?
-
Hallo Niels,
Ik zal het proberen.
In het verleden programmeerde ik nogal wat in dBase, Clipper en Access.
Daartoe gebruikte je een bepaalde voor het desbetreffende programma geldende syntax.
Zo vormen ook bij het opbouwen van html-sites en blogs simpele programmeertalen de grondslag. Bij mijn site is dat (naar ik meen) html-script. Aan mijn blogs onder WordPress zal ook wel iets dergelijks ten grondslag liggen.Daar je bij het bouwen van zowel je site als je blog een editor gebruikt, merk je dat zelden, tenzij je af en toe een zeer specifiek stukje codering wilt toevoegen. Denk bv. aan een teller (counter), waarvan ik de tekst natuurlijk ook niet ken, maar die je dan gewoon wordt verstrekt. Bij dBase en Clipper had ik dat zelden nodig, omdat ik mij beide scripts (programmeertalen) had eigen gemaakt.
Wat ik nou wil weten, is of er tussen het html-script van mijn sites en het script waarvan WordPress gebruik maakt, ook een zekere samenhang bestaat, waardoor stukken van de broncodering uitwisselbaar zijn.
Als ik bij mijn blogberichten wel eens naar de eigenschappen kijk, kan ik uit die codering echter niet zo veel opmaken.Ik hoop, dat ik met de hierboven vermelde tekst voldoende heb verduidelijkt wat ik bedoel.
Tot slot nog twee opmerkingen.
Bij ontvangst van de mail is vermeld, dat ik deze niet kan beantwoorden.
Onder dit blog is echter vermeld, dat ik je per email op de hoogte deinte houden.
Sorry, maar toen was ik de weg kwijt en heb maar gewoon gebruik gemaakt van de opgegeven link.
Mijn tweede opmerking betreft de onderliggende codering. Waarom heb je die gegeven?
IK heb hem nog niet geprobeerd in Frontpage en Open Live Writer.Je antwoord zie ik wederom met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Paul Klok, alias Bokweazle
-
WordPress maakt gebruik van een ander onderliggende software. Het is niet mogelijk om stukken van de broncode uit te wisselen. Dit is alsof je een stukje van een Frans kookboek probeert in een Engelse technische documentatie te plaatsen.
Bij ontvangst van de mail is vermeld, dat ik deze niet kan beantwoorden.
Onder dit blog is echter vermeld, dat ik je per email op de hoogte deinte houden.
Sorry, maar toen was ik de weg kwijt en heb maar gewoon gebruik gemaakt van de opgegeven link.Dit betekent dat je een via email geïnformeerd werd als eer een nieuwe reactie op je bericht geplaatst word. Echter, kun je op deze bericht niet rechtstreeks via email reageren. Mocht je een bericht terug sturen, dan komt deze nooit bij WordPress.com aan.
Mijn tweede opmerking betreft de onderliggende codering. Waarom heb je die gegeven? IK heb hem nog niet geprobeerd in Frontpage en Open Live Writer.
Over welke onderliggende codering heb je het? Ik zie geen code in mijn berichten verschijnen.
- Het onderwerp ‘blog bokweazletjes.wordfpress.com’ is gesloten voor nieuwe reacties.