Blog in de toekomst
-
Net als velen wil ik graag een blog starten. Maar omdat ik niet weet of ik het wel volhoud om regelmatig te schrijven, wil ik dit eerst gratis doen. Als ik het uiteindelijk ontzettend leuk vind en het mij dus lukt om voor langere tijd regelmatig iets te plaatsen, wil ik mijn gratis WordPressblog in de toekomst omzetten naar een blog met eigen domeinnaam. Behoud ik dan mijn huidige blogberichten? Veranderd dan alleen mijn domeinnaam naar mijn zelfgekozen naam zonder WordPress erachter? Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken, o.a. met hosting? Is het verstandig om dan alvast de domeinnaam te kopen voor deze bezet is door een ander? (Bij KPN kon dit geloof ik voor een euro per maand, maar daar zou ik de komende maanden dan nog niets mee doen) en kan ik deze dan later op mijn huidige blog zetten? Ik probeer zoveel mogelijk te Googlen maar ik hoop dat iemand mijn vragen gericht kan beantwoorden. Alvast bedankt voor de genomen moeite!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Blog in de toekomst’ is gesloten voor nieuwe reacties.